2008年3月4日火曜日

Chadからの皆様へのコメント

Bombastic MeatbatsはLA老舗ライブハウスBaked Potatoでの公演を大盛況に終えたばかり、来月に迫ったJapan Tourを楽しみにするばかりとっています。そんなChad本人から皆様へのメッセージを頂きましたので、ここにご紹介いたします。

photo presented by Autumn Withers / ALee Photography

We just played our 1st show at the Baked Potato, the oldest jazz club in L.A.  It was a blast! I am soooo excited to come play for the japanese people!  Rarely do I get to play such intimite venues.. I will love to see the smiling faces up close. We are a brand new band , but old friends........ Its a lot of fun. I promise to play my best!

See you all in April. Thanks for supporting live music !!!  Chad


俺たちBaked PotatoってLAで一番古いジャズ・クラブで初ライブをやったばかりだよ。ものすごく盛り上がった。俺、日本のみんなの為に演奏しにいけること、物凄くエキサイトしてるよ。俺、観客と至近距離の小さなところで演奏することってほとんどないしね・・・。みんなの笑顔を間近に見られるの楽しみだよ。俺たち出来立てホヤホヤのバンドだけど、皆昔からの友達だから、楽しいこともたくさん!最高の演奏を約束するよ!!

4月に会おう。生の音楽を支援してくれて感謝する!!! チャド

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

楽しみにしています!!!